W związku z tym że auto jest używane głównie na torze, w najbliższych tygodniach będzie zamontowany karbonowy spoiler od wersji wyścigowej GT4, wraz z nadmuchem zimnego powietrza na hamulce.
Kolejne modyfikacje BMW M3...
Autor:
JDL Blog
on czwartek, 18 lipca 2013
/
Etykiety:
Akrapovic,
BMW M3,
Clubsport,
E92,
KW,
Pagid,
Performance Friction,
RS29,
tarcze hamulcowe
Po wydechu, remapie i zawieszeniu KW Clubsport, czas przyszedł na hamulce. Klient zdecydował się, może nie na bardzo radykalne rozwiązanie, ale miejmy nadzieję że skuteczne. Wybór padł na tarcze hamulcowe Perfmormance Friction, wraz z klockami Pagid RS19 / RS29. Do tego przewody w stalowym oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660.
W związku z tym że auto jest używane głównie na torze, w najbliższych tygodniach będzie zamontowany karbonowy spoiler od wersji wyścigowej GT4, wraz z nadmuchem zimnego powietrza na hamulce.
W związku z tym że auto jest używane głównie na torze, w najbliższych tygodniach będzie zamontowany karbonowy spoiler od wersji wyścigowej GT4, wraz z nadmuchem zimnego powietrza na hamulce.
Lokalizacja:
Dorodna 33, Warszawa, Polska
0 komentarze:
Prześlij komentarz