Jest to całkiem nowe uliczne zawieszenie które ma zapełnić lukę pomiędzy Street Advance a dobrze znanym Flexem. TEIN rekomenduje swój nowy produkt, jako idealne zawieszenie do wszystkich zastosowań ulicznych, począwszy od codziennej jazdy, poprzez długie podróże autostradami, a kończąc na agresywnym użytkowaniu.
To co odróżnia nowego STREET FLEX od zawieszeń typowo tuningowych, czy jak choćby TEIN Super Street, jest niezależna regulacja wysokości zawieszenia, od napięcia sprężyny. Mamy więc możliwość zmiany wysokości, bez zmiany napięcia sprężyny.
TEIN STREET FLEX współpracuje z nowym EDFC Active, urządzeniem które służy do regulacji siły dobicia amortyzatorów z wnętrza samochodu. EDFC Active może być obsługiwane w trybie manualnym, gdzie kierowca ustawia twardość amortyzatorów, lub trybie auto, gdzie siła dobicia automatycznie dostosowuje się do prędkości podróży oraz przeciążeń.
Zarówno zawieszenia TEIN STREET FLEX jak i nowe EDFC Active, będą dostępne u nas od połowy kwietnia 2013. Ich ofertę będziemy starali się sukcesywnie uzupełniać. Na chwilę obecną spodziewanych jest ok. 20 aplikacji na kwiecień 2013, pozostałe 40 modeli ok. czerwca / lipca 2013
0 komentarze:
Prześlij komentarz