Wydech HKS Full Dual Muffler Nissan 370Z

Wiele razy mieliśmy ten wydech na miejscu, ale dopiero tym razem, była chwila aby przyjrzeć mu się bliżej. Jest to wydech który składa się z czterech elementów, dwa z nich to równoległe środkowe elementy łączone poprzecznie, dwa pozostałe to ostatnie tłumiki, z tytanowymi końcówkami. Jakość jak zawsze przy HKS - najwyższa. Kilka zdjęć zamieszczamy poniżej:












Hamulce ALCON CCX Nissan GTR

Naszą ofertę do Nissana GTR uzupełniliśmy o ceramiczny zestaw hamulcowy ALCON CCX do Nissana GTR. 
Jest to najbardziej zaawansowana "ceramika" jaka kiedykolwiek została wyprodukowana do samochodu ulicznego. Tarcze wraz z dzwonem,  o wielkości 400 mm ważą 7.7 kg. W skład zestawu na przednią i tylną oś wchodzą 6 tłoczkowe zaciski jednoczęściowe, wspomniane tarcze hamulcowe, klocki, oraz przewody w stalowym oplocie. Zestawy ALCON CCX są dostępne u nas od ręki.











Promocyjne ceny na klatki Cusco do Lancera EVO

Klatki bezpieczeństwa Cusco D1 / Cusco Safety 21 są łatwe i szybkie w montażu, opcjonalnie mogą współgrać z deską rozdzielczą i tylną kanapą, nie wymagając ich usuwania czy przerabiania.







Modele Cusco D1 zaprojektowane pod kątem D1GP Drift Series w Japonii, wykonane są z lekkiego chromo aluminium, są lżejsze o ok. 33% od stalowych klatek Cusco Safety 21. Lakierowane na charakterystyczny kolor niebieski Cusco, występują jako 4, 6, 8, 10 lub 12 punktowe klatki wkręcane.

Klatki Cusco Safety21 to model stalowy, nieco cieższy od aluminiowych klatek Cusco D1. Oferowane są także jako  4, 6, 8, 10 lub 12 punktowe klatki wkręcane. Jest to tańsza opcja, najbardziej popularna wśród naszych klientów.

Od ręki posiadamy klatki:

Cusco Safety 21 do EVO IV-VI 6 puntkowe z opcją omijającą deskę rozdzielczą, ale wymagające usunięcia tylnej kanapy.

a także do

EVO VII - IX model Cusco D1 6 puntkowa klatka omijająca deskę, usunięcia tylnej kanapy.

Większą ofertę klatek Cusco można sprawdzić na naszej stronie, ale to jest i tak niecałe 15% pełnej oferty Cusco.















Kierownica Mine's do Nissana GTR

Dzięki długiej współpracy mamy okazję jako pierwsi w Europie zaoferować nowe sportowe kierownice do Nissana GTR od firmy Mine's.
Jest to pierwszy produkt gdzie nie skupiono się na obszyciu kierownicy ładną skórą a zmniejszono średnicę, zagięto dół, ZNACZNIE poprawiono trzymanie poprzez głębsze wyprofilowanie pod palce. W końcu, użyto najwyższej jakości alcantary, i skóry Nappa, wykańczając wszystko czerowoną nitką, i co mniej istotne logiem Mine's.


 Kierownica opracowana przez Michizo Niikurę, właściciela Mine's, specialnie do użytku torowego. Produkt dostępny u nas od ręki w ograniczonej ilości od końca czerwca / początku lipca.






Mine's Y pipe do Nissana GTR w naszej ofercie.

Do naszej oferty dodaliśmy nowy produkt od legendarnej firmy Mine's. Jest to środkowy element układu wydechowego tzw. Y pipe, pozbawiony restrykcyjnych katalizatorów. Aby zachować kulturę pracy,  i niski poziom hałasu, na rurze zamontonowany jest sporej wielkości tłumik.
Element jest wykonany z najwyższej jakości japońskiej stali nierdzewnej. Montowany do reszty oryginalnego wydechu, pozwala po remapie na osiągnięcie ok. 570-580KM, w modelach 2008-2010.







Dalsze modyfikację SC430

O wcześniejszych modyfikacjach tego Lexusa SC430 pisaliśmy tutaj. Tym razem klient zdecydował się na montaż gwintowanego zawieszenia Cusco Zero 2, zamiast seryjnych amortyzatorów, ze sportowymi sprężynami. Głównie chodziło aby mieć możliwość regulacji zarówno wysokości i twardości amortyzatorów. Według opinii klienta efekt znakomity. Dużo lepsze wybieranie nierówności, przy jednocześnie znacznie większej sztywności zawieszenia, i nieporównywalnie lepszym prowadzeniu.