Mamy kilka wydechów HKS w niższych cenach po kilkunasto procentowych rabatach. W połączeniu z zakupem innego produktu, rabat może być większy :)
HKS Hi Silent Power Lancer EVO IX - cichy przyjemny wydech w codziennym użytkowaniu, odzywjący się głośniej przy wyższych obrotach.
HKS Silnet Power Lancer EVO VIII - charakterystyka jak wyżej
HKS Hi Power 409 Lancer EVO V / VI - głośniejszy wydech o specyficznym basowym brzmieniu.
Promocja na wydechy HKS Lancer EVO V- IX
Autor:
JDL Blog
on wtorek, 28 lutego 2012
/
Etykiety:
HKS,
Lancer EVO,
Promocja,
wydech
/
Comments: (0)
20x Alcon Superkit
Autor:
JDL Blog
on wtorek, 14 lutego 2012
/
Etykiety:
Alcon,
GTR,
Nissan GTR,
Superkit
/
Comments: (0)
Dwudziesty zestaw hamulcowy do Nissana GTR powędrował na nasz samochód. Poprzednie 19 zestawów sprzedanych przez nas, jeździ w różnych zakątkach świata zarówno na seryjnych GTR'ach jak i ekstremalne zmodyfikowanych.
Co by nie mówić zestaw działa znakomicie, nie zależenie od warunków w jakich jest używany. Nie ważne czy jest to normalna spokojna jazda po mieście, czy ekstremalna jazda po torze, w każdych warunkach różnica w porównaniu do oryginalnego zestawu jest O L B R Z Y M I A już od minimalnego muśnięcia pedału hamulca.
Zobacz film
Co by nie mówić zestaw działa znakomicie, nie zależenie od warunków w jakich jest używany. Nie ważne czy jest to normalna spokojna jazda po mieście, czy ekstremalna jazda po torze, w każdych warunkach różnica w porównaniu do oryginalnego zestawu jest O L B R Z Y M I A już od minimalnego muśnięcia pedału hamulca.
KW Dynamic Damping Control
KW DDC to nowa seria zawieszeń od niemieckiego producenta, bazująca na gwintowanym zawieszeniu inox line, z możliwością regulacji siły dobicia amortyzatora z wnętrza pojazdu.
Aplikacje występują jako DDC Plug and Play, oraz DDC ECU.
DDC Plug and Play, są dedykowane głównie do samochodów marki Volkswagen z seryjnym zawieszeniem Dynamic Damping Control. W miejsce oryginalnych amortyzatorów montwowane są gwintowane amortyzatory KW, ze sportowymi sprężynami, a moduł regulacji siły dobicia jest podłączany jest pod przycisk znajdujący się na konsoli.
Tak więc zamiast oryginalnego zawieszenia VW, otrzymujemy sportowe zawieszenie KW, z regulacją wysokości, którego regulacja twardości odbywa się z wnętrza samochodu za pomocą przycisku Comfort / Normal / Sport.
DDC ECU, to zestaw gwintowanego zawieszenia KW, z zewnętrznym modułem regulacji pracy amortyzatorów, do podłączenia w kabinie samochodu. Mamy możliwość ustawień pracy zawieszenia w trybach Comfort / Sport / Sport +, zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Opcjonalnie, jest możliwość dokupienia modułu dzięki któremu regulacja zawieszenia może odbywać się poprzez iPhone lub iPad
W tej chwili KW DDC są dostępne do większości modeli Audi / BMW / Mercedes / Seat / VW
Ze względu na ogromne zainteresowanie, w zależności od aplikacji okres oczekiwania może wynosić ok. 20-30 dni.
Skrócona lista dostępnych zawieszeń w naszym sklepie
Aplikacje występują jako DDC Plug and Play, oraz DDC ECU.
DDC Plug and Play, są dedykowane głównie do samochodów marki Volkswagen z seryjnym zawieszeniem Dynamic Damping Control. W miejsce oryginalnych amortyzatorów montwowane są gwintowane amortyzatory KW, ze sportowymi sprężynami, a moduł regulacji siły dobicia jest podłączany jest pod przycisk znajdujący się na konsoli.
Tak więc zamiast oryginalnego zawieszenia VW, otrzymujemy sportowe zawieszenie KW, z regulacją wysokości, którego regulacja twardości odbywa się z wnętrza samochodu za pomocą przycisku Comfort / Normal / Sport.
DDC ECU, to zestaw gwintowanego zawieszenia KW, z zewnętrznym modułem regulacji pracy amortyzatorów, do podłączenia w kabinie samochodu. Mamy możliwość ustawień pracy zawieszenia w trybach Comfort / Sport / Sport +, zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Opcjonalnie, jest możliwość dokupienia modułu dzięki któremu regulacja zawieszenia może odbywać się poprzez iPhone lub iPad
W tej chwili KW DDC są dostępne do większości modeli Audi / BMW / Mercedes / Seat / VW
Ze względu na ogromne zainteresowanie, w zależności od aplikacji okres oczekiwania może wynosić ok. 20-30 dni.
Skrócona lista dostępnych zawieszeń w naszym sklepie
Alcon Big Brake Kit Impreza STI 2001 - / 2008 - od ręki
Autor:
JDL Blog
on poniedziałek, 6 lutego 2012
/
Etykiety:
Alcon,
Big Brake Kit,
Impreza,
STI
/
Comments: (0)
Zestawy przednie Advantage Extreme z zaciskiem monoblock, 6 tłoczkowym i tarczą 343 mm, oraz tylne z zaciskiem 4 tłoczkowym 343 mm dostępne od ręki w promocyjnych cenach z rabatem ok 20%
Zestaw przedni z tarczą 343 mm, i zaciskiem 6 tłoczkowym daje się zamontować na niektóre felgi 17"
Zestaw przedni z tarczą 343 mm, i zaciskiem 6 tłoczkowym daje się zamontować na niektóre felgi 17"
Zestaw na tył: