Często posiadaczom Audi i BMW szczególnie z silnikami benzynowymi turbo rekomendujemy zamontowanie kompletnego układu wydechowego, aby efekt re-mapu był jeszcze lepszy.
Do prezentowanego Audi S3 dołożyliśmy kompletny wydech Milltek od turbo wraz ze sportowym katalizatorem. Całość jest wykonana ze stali nierdzewnej i wykończona dosyć surowo, ale precyzyjnie, co jest charakterystyczne dla tej angielskiej firmy.
Efektem jest 330KM zamiast seryjnych 265KM, i moment obrotowy prawie 450Nm
W przypadku gdy seryjne sprzęgło odmówi posłuszeństa rekomendujemy sprzęgło SRE które będzie wystarczające do nowych parametrów.
TE37 na EVO VI Makinen
VOLK TE37 to "najbardziej" japońska felga z oferty RAYS.
Mieliśmy okazję założyć komplet 18" felg na samochód naszego klienta.
Pomimo kiepskiego pleneru, i raptem kilku chwil na zrobienie paru zdjęć, trzeba przyznać że VOLK TE37 prezentuje się lepiej niż dobrze na EVO VI Makinen.
Felgi te, w rozmiarze 18" do EVO V - X są zawsze dostępne u nas od ręki
Oprócz klasycznego koloru BRONZE mamy także TE37 w białym kolorze
Mieliśmy okazję założyć komplet 18" felg na samochód naszego klienta.
Pomimo kiepskiego pleneru, i raptem kilku chwil na zrobienie paru zdjęć, trzeba przyznać że VOLK TE37 prezentuje się lepiej niż dobrze na EVO VI Makinen.
Felgi te, w rozmiarze 18" do EVO V - X są zawsze dostępne u nas od ręki
Oprócz klasycznego koloru BRONZE mamy także TE37 w białym kolorze
Cosworth EJ25 gotowy do włożenia
Nasz Cosworth EJ25 jest już uzbrojony w większość zewnętrznych komponentów, i dziś będzie wkładany do komory silnika.
Nowy model felgi RAYS - TE37SL
Na piętnastą rocznicę felgi TE37 firma RAYS wypuściła nową edycję tej felgi o oznaczeniu SL. Jest to model dedykowany głównie pod użytek w sportach motorowych, a konkretnie w wyścigach torowych.
Masa felg nie jest jeszcze oficialnie podawana, jedyna informacja jaką RAYS ujawnił to że felga jest lżejsza od i tak super lekkiej TE37. Dla przykładu jest podawany rozmiar 10.5x18 gdzie udało się uzyskać masę o 0.4kg niższą niż w tradycyjnej TE37.
Felga jest oferowana tylko w jednym specyficznym grafitowym kolorze. Jak ma to miejsce w przypadku felg RAYS, kolor jest stricte indywidualny, i ciężko ten odcień pomylić z kolorem grafitowym od innego producenta felg.
Uroku dodaje czerwony znak TE37 na jednym z ramion felgi.
Dekielek centralny nie jest oferowany do tej felgi, i nie można dopasować także żadnego innego.
Rozmiary są ograniczone do 17 i 18 cali.
Dokładne rozmiary TE37SL można sprawdzić u nas na stronie
Masa felg nie jest jeszcze oficialnie podawana, jedyna informacja jaką RAYS ujawnił to że felga jest lżejsza od i tak super lekkiej TE37. Dla przykładu jest podawany rozmiar 10.5x18 gdzie udało się uzyskać masę o 0.4kg niższą niż w tradycyjnej TE37.
Felga jest oferowana tylko w jednym specyficznym grafitowym kolorze. Jak ma to miejsce w przypadku felg RAYS, kolor jest stricte indywidualny, i ciężko ten odcień pomylić z kolorem grafitowym od innego producenta felg.
Uroku dodaje czerwony znak TE37 na jednym z ramion felgi.
Dekielek centralny nie jest oferowany do tej felgi, i nie można dopasować także żadnego innego.
Rozmiary są ograniczone do 17 i 18 cali.
Dokładne rozmiary TE37SL można sprawdzić u nas na stronie
Zestaw Turbo HKS już zamontowany w naszym X.
Autor:
JDL Blog
on środa, 21 kwietnia 2010
/
Etykiety:
HKS,
Intercooler,
Lancer EVO,
Wtryski,
Zestaw Turbo
/
Comments: (0)
Kilka dni temu udało się założyć zestaw turbo HKS GT3240 o którym pisaliśmy już wcześniej.
Montaż zestawu zajął nam dwa dni, i pomimo że nie jest trudny w montażu, a instrukcja przejrzysta i czytelna to odradzamy dokonywania montażu samemu.
Nie obyło się też bez wymiany wtrysków. Tym razem założyliśmy Deatsch Werks 800 cc
Po wystrojeniu, uzyskaliśmy wynik minimalnie powyżej 500KM, moment 516Nm przy 5245 obr.
Wiadomo było że przy takim zestawie, "response" turbo na niskich obrotach nie będzie znakomity.
Jednak od 3800 obr, aż do momentu odcięcia, samochód jest naprawdę szybki.
Jest to rezultat prawie minimalny jak na potencjał tego zestawu, a zarazem ostateczny jak na seryjne podzespoły samochodu. Nasze EVO dysponuje seryjnymi podzespołami, z oryginalnymi szpilkami głowicy włącznie.
W najbliższych miesiącach jak nam czas pozwoli, założymy kute elementy silnika, i postaramy się sprawdzić maksymalny potencjał zestawu, o którym możemy powiedzieć już teraz że jest "grubo" powyżej 550 KM.
Cosworth EJ25 jest już uzbrajany :)
Autor:
JDL Blog
on piątek, 16 kwietnia 2010
/
Etykiety:
Cosworth,
Cusco,
Impreza,
Long Block,
Tomei,
Twin Scroll
/
Comments: (0)
Do long blocku coswortha EJ25, montujemy pozostałe elementy.
Za przeniesienie napędu będzie odpowiadało dwu tarczowe sprzęgło CUSCO które ze wszystkich dostępnych na rynku, wydaje się być najmocniejsze do Imprezy STI, zachowując przy tym całkiem komfortowe używanie.
Ciekawym rozwiązaniem, będzie twin scrollowa turbo sprężarka TOMEI, z potencjałem do ok. 450 KM.
Do tego oczywiście kolektor wydechowy TOMEI wraz z up-pipe, i HKS downpipe
Za przeniesienie napędu będzie odpowiadało dwu tarczowe sprzęgło CUSCO które ze wszystkich dostępnych na rynku, wydaje się być najmocniejsze do Imprezy STI, zachowując przy tym całkiem komfortowe używanie.
Ciekawym rozwiązaniem, będzie twin scrollowa turbo sprężarka TOMEI, z potencjałem do ok. 450 KM.
Do tego oczywiście kolektor wydechowy TOMEI wraz z up-pipe, i HKS downpipe
Co raz więcej zawieszeń Cusco na naszym magazynie
Autor:
JDL Blog
on środa, 14 kwietnia 2010
/
Etykiety:
Cusco,
e-con,
Impreza,
Lancer EVO,
Subaru,
Zawieszenie,
Zero 2E
/
Comments: (0)
Duża popularność Cusco, sprawiła że zaczeliśmy trzymać na magazynie zawieszenia ZERO 2E do najbardziej popularnych samochodów.
Zawieszenia do Lancera EVO, Subaru Imprezy, są już dostępne od ręki.
Model Zero 2E pozwala na podłączenie urządzenia Cusco e-con służącego do regulowania twardością amortyzatorów z wnętrza pojazdu.
Zawieszenia do Lancera EVO, Subaru Imprezy, są już dostępne od ręki.
Model Zero 2E pozwala na podłączenie urządzenia Cusco e-con służącego do regulowania twardością amortyzatorów z wnętrza pojazdu.
Cosworth EJ25 do nas przyjechał ....
Autor:
JDL Blog
on wtorek, 13 kwietnia 2010
/
Etykiety:
Cosworth,
Impreza,
Long Block,
Subaru
/
Comments: (1)
Mamy ostatni komplet felg RAYS G-games 77SOG do Imprezy STI
Mamy ostatni komplet felg RAYS G-games 77SOG dedykowany do Imprezy STI 2005-2007 / 2008+
Za niewiele ponad 6000 zł brutto, można stać się właścicielem super mocnych, całkiem lekkich, i bardzo ładnych stylistycznie felg do Imprezy STI.
Felgi można zamówić tutaj
Za niewiele ponad 6000 zł brutto, można stać się właścicielem super mocnych, całkiem lekkich, i bardzo ładnych stylistycznie felg do Imprezy STI.
Felgi można zamówić tutaj
Montaż Turbo zestawu HKS do EVO X
Po kilku miesiącach rozpoczeliśmy montaż zestawu turbo HKS do naszej X.
Sercem zestawu jest turbina HKS GT3240, której potencjał wg. zapewnień HKS to ponad 570KM.
Przy takim zestawie koniecznością jest wymiana intercoolera. Zdecydowaliśmy się na montaż zestawu intercoolera wraz z orurowaniem HKS
Zdjęcia z postępu prac będziemy aktualizowali na bieżąco.
Sercem zestawu jest turbina HKS GT3240, której potencjał wg. zapewnień HKS to ponad 570KM.
Przy takim zestawie koniecznością jest wymiana intercoolera. Zdecydowaliśmy się na montaż zestawu intercoolera wraz z orurowaniem HKS
Zdjęcia z postępu prac będziemy aktualizowali na bieżąco.