HKS na Tokyo Auto Salon

Tegoroczny Tokyo Auto Salon, został zdominowany przez jeden samochód produkowany przez dwóch producentów. Mowa oczywiście o Toyocie GT86 / Subaru BRZ.
Bardzo wiele firm w tym także HKS, zaprezentowało mnóstwo części do modyfikacji "następcy" Toyoty AE86. Nie były to tylko  układy wydechowe czy dolotowe, ale także kute elementy silnika, mechanizmy o ograniczonym poślizgu, czy w końcu zestawy turbo. Nie ma wątpliwości że przynajmniej na rynku japońskim to będzie najczęściej modyfikowany samochód w najbliższych latach.





HKS na tegorocznych targach skupił się przede wszystkim na prezentacji pakietu do Nissana GTR, roboczo nazwanego GT1000 Concept. Nowości w tym projekcie, to przede wszystkim dwie nowe turbosprężarki wyprodukowane od początku przez HKS, nowy jeszcze większy i grubszy intercooler.
Wszystkie pozostałe elementy użyte w tym "concepcie" pochodzą z dotychczasowej oferty HKS i pozwalają na przekroczenie bariery 1000 KM. Termin concept jest trochę mylący w przypadku tego samochodu. Otóż cały zestaw GT1000 będzie dostępny od kwietnia 2012 roku, a zamówienia można składać już teraz.





Dostępny będzie także zestaw stroker kit zwiększający pojemność do 4.1L, w skład którego wchodzą kuty wał, korbowody HKS Step2, oraz tłoki.




Kontynując politykę wskrzeszania japońskich sportowych samochodów których produkcja zakończyła się co najmniej kilka lat temu zaprezentowany został nowy zestaw komopresora do późniejszego modelu Hondy S2000 ( AP2) z silnikiem F22C.
Nowy model komopresora HKS GTS7040 w połączeniu ze zmienionym układem wydechowym, układem dolotowym, oraz intercoolerem, a także bardziej wydajnymi wtryskami pozwala osiągnąć moc powyżej 350KM.









Podobnie jak w przypadku Nissana GTR, wszystkie nowe elemnety do S2000 można zamawiać już teraz, pomimo że oficialna sprzedaż rozpocznie się w kwietniu 2012.

0 komentarze:

Prześlij komentarz